ExRegina

ponedjeljak, 18.01.2016.

Mi nikad nećemo u kino

Tamo negdje drugog siječnja zamalo smo otišli u kino. Star Wars. Zaista sam željela pogledati taj film. Mnogi se iznenade što ja uopće volim takve filmove. Valjda ih moj senzibilitet podsjeća više na sladunjave ljubavne filmove. Često se pitam da li me drugi vide kao nekog tko čita Koelja i one popularne ženske bestsellere?
No, to zapravo nije važno u ovoj mojoj priči. Ja sam se spremila za kino. Već sam vidjela dva velika paketa kokica i ledenu coca colu. Svoju glavu na njegovom ramenu i kako za čas "mijenjam" galaksije.
I da skratim.. Ja sam došla, pokucala na vrata.
On mi je otvorio.
I mi nikad nismo otišli u kino. :)

Oznake: kino, kauč

- 14:17 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.